Monsalve Forum
nike air max 2017 heren

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Monsalve Forum // Voorbeeld Forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MauriceChristophe



Geregistreerd op: 24 Jul 2020
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 24-07-2020 03:02:47    Onderwerp: nike air max 2017 heren Reageren met citaat
DEEL 1 Op het eerste gezicht van bovenstaande titel ben nike air 97 ik er zeker van dat veel Aikidoïsten boos zullen zijn, zij zullen aannemen dat dit weer een aanval is op de geloofwaardigheid van Aikido door andere krijgskunstenaars. Bij deze gelegenheid hebben ze het helemaal mis, ik ben een student van Aikido sinds 1956, in die vroege dagen begon ik Judo in 1955 aan de Kenshiro Abbe School of Budo, ik studeerde karate bij Harada Sensei en Kendo bij Tomio O'Tani Sensei , dus met mijn achtergrond heb ik het gevoel dat ik dit debat iets te bieden heb. Eerste indrukken De Aikido die ik voor het eerst zag gedemonstreerd worden door Abbe Sensei in 1956 was zonder twijfel een positieve krijgskunst. Ik was meteen onder de indruk van de positieve technieken en kracht ervan en in die tijd twijfelden mijn collega-vechtsporters en ik er niet aan dat we getuige waren van een verwoestende nieuwe vorm van zelfverdediging zoals aangetoond door Kenshiro Abbe Sensei.